2008. július 24., csütörtök

Máktorta


Néhány napja rámtört az "úgy ennék valami édeset, de azonnal" érzés, úgyhogy muszáj volt sütnöm valamit. Amióta vegán vagyok, nem lehet csak úgy benyúlni a szekrénybe egy szelet csokiért, vagy egyéb nyalánkságért és nem szaladhatok el a legközelebbi cukrászdába egy szelet sütiért. És persze ahogy lenni szokott, ez a pillanat mindig este jön el, amikor már nem sok kedve van az embernek órákig bíbelődni a konyhában valami rafinált édességgel.

Leültem tehát a gép elé, és addig fel sem álltam amíg meg nem találtam ezt a receptet. Egyszerű, finom és pillanatok alatt elkészül! Az eredeti recept megtalálható Veránál (ezért felesleges lenne még egyszer legépelni), ezen csak annyit változtattam, hogy nem tettem bele mazsolát, mert azt nálunk mindenki csak magában szereti, illetve a végén jó vastagon megkentük házi barack lekvárral, ami nagyon jót tett neki!

Nincsenek megjegyzések: