2008. december 9., kedd

Sült banán


Az előző bejegyzésemben említettem az új szerzeményeimet, ezek egyikéből készült a következő desszert. Viszonylag gyorsan elkészül, de azért hibája is van: nagyon megszívja magát olajjal, ezért akinek érzékeny a gyomra, mint az enyém, nem nagyon fog örülni neki, emellett az olajban sütés miatt az egész lakás olajszagban úszott mire az utolsó darabbal is elkészültem. De őszintén, megérte: isteni!

Hozzávalók:

- négy banán karikákra vágva

- liszt

- cukor

- vaníliás cukor

- víz

- olaj a sütéshez

A lisztből, némi cukorból, vaníliás cukorból és vízből palacsintatésztánál kicsit sűrűbb masszát készítünk, amibe egyesével beleforgatjuk a banánt és olajban kisütjük. (én serpenyőben készítettem és csak annyi olajat tettem bele, hogy félig érjen a banánoknak, úgyis meg kell fordítani)

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: