2008. december 1., hétfő

Reggeli

Ígértem, hogy beszámolok a reggelizésről, amivel kapcsolatban sok kedves tanácsot kaptam. Ki is próbáltam a következőket:

- házi készítésű csokis keksz gyümölcslével

- házi kenyér valamilyen feltéttel és tv paprikával

- gyümölcs

Bevallom, a kására nem tudtam rászánni magam, valamiért van bennem egy kis ellenállás. A fent említett három variációból leginkább a keksz vált be, mert gyors és nem vagyok éhes utána órákig. A gyümölcsös reggeli nyáron jól szokott esni, most viszont elég savas gyümölcsöknek van szezonja (alma, narancs, madarin), úgyhogy gyakorlatilag a banán az egyetlen választás. Azt viszont szoktam csokis rizstejjel turmix formájában reggelire készíteni, nagyon finom és laktató.

Ha rászánom magam a kására, feltétlenül beszámolok!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia,
én nem vagyok vega, de egy ideje rászoktam a reggeli kására....
Jó, pl. a köles nem jön be, de a zabpehelykása az határozottan finom. Én a DM-es verziót részesítem előnyben, jobb, mint a magyar.
Izlés szerint vízben, vagy tejben kell megfőzni-vagy ezek keverékében. Max. 5 perc alatt puha lesz. A variációk száma az ízesítésben pedig végtelen: én most mézzel és belefőzött aszalt áfonyával eszem...De mindenféle gyümölccsel, frissel és aszalttal, mákkal, fahéjjal, kókuszreszelékkel is ajánlom kipróbálni!!!
Üdv. és jó étvágyat !