2008. október 18., szombat

Vegetáriánus szakácskönyvek

Mint azt az előző bejegyzésemben említettem, az utóbbi időben rengeteg (de tényleg rengeteg) szakácskönyvet vettem (és még annál is hosszabb karácsonyi listát írtam... ). Ezek nagy része nem vegán (még csak nem is vegetáriánus), de ez engem nem zavar, mert szerintem annyira kevés a vega irodalom, hogy én más könyveket is szívesen lapozgatok, ötletet húsos ételekből is lehet meríteni. A tejszínt, tejet, joghurtot, tojást pedig nagyon könnyen lehet helyettesíteni. Bár arra még nem jöttem rá, hogy a felvert tojásfehérje habját hogyan lehet kiváltani, így a ilyen receptek szóba sem jöhetnek.

Az a típus vagyok, aki már attól jól érzi magát, hogy egy fél órára leülhet és végiglapozhat egy gyönyörű szakácskönyvet, ezért nálam szempont, hogy tele legyen szebbnél-szebb képekkel.

A most következő három szakácskönyv egyike mégsem ilyen, de annyira felkeltette képek nélkül is az érdeklődésemet, hogy megvettem. A könyvek mindegyike vegetáriánus (sajnos nem vegán, de vannak bennük ilyen receptek is).

Íme a lista:


A mi szakácskönyvünk - ételeink böjttől böjtig
Ezt a szakácskönyvet viszonylag kevés helyen lehet kapni, ha valakit érdekel, szívesen megírom, hogy hol vettem. Fekete-fehér, gyűrűvel összefogott könyv, ennek ellenére nagyon széles ételválaszték van benne.


Paul Gayler: Vegetáriánus ételek
Ebben már vannak képek is, bár nem minden ételről. Még nem főztem belőle, igazából még arra se volt időm, hogy alaposabban átnézzem, de elsőre jónak tűnik.


Vegetáriánus ételek - öt földrész hatszáz receptje
Ez a szakácskönyv egy véletlen folytán lett az enyém, egyik nap volt még pár percem suli előtt, ezért beugrottam egy könyvesboltba, ahol éppen féláron lehetett hozzájutni. A könyv nagyon vastag, de nem nagy alakú. Telis-tele van képekkel, ami nekem nagyon bejön. Ennek is nagyon széles az ételválasztéka.

Nincsenek megjegyzések: