2008. október 18., szombat

Sheese


Kb. egy hónapja Katanyakától értesültem erről a termékről. Ekkor még boltban nem is volt kapható (most már igen, legalábbis az Astoriánál található bioboltban láttam már), így több mint egy órát kellett a budapesti tömegközlekedéssel utaznom a forgalmazó telephelyére és ugyanennyit vissza. De megérte, mert sokkal finomabb, mint a Cheezly.

Többfélét is vettem, mert nagyon sokáig eláll. Eddig kettőt próbáltam ki: a natúr sajtkrémet és a metélőhagymás sajtot.

A sajtkrém önmagában is nagyon finom, de én spagettiszószba is tettem belőle. A sajt ugyancsak jó, egyetlen problémám vele, hogy nem olvad... Egyáltalán nem! Legalábbis a metélőhagymás változat, nem. A holnap felkerülő recept egy paradicsomos-padlizsános tészta, amit össze kell sütni, ennek a tetejére tettem, de nemhogy nem olvadt, még ki is száradt egy kicsit. De egyébként tényleg finom, bátran merem ajánlani!

u.i.: az összetevők között szerepel a szója, ezért aki erre allergiás, az ezt a növényi sajtot nem fogyaszthatja!

Nincsenek megjegyzések: