2009. március 2., hétfő

Változások...

Nagyon régen jártam már erre és ennek most nem az időhiány az elsődleges oka. Hetekig törtem a fejem azon, hogy mit is kezdjek a bloggal. Mert ugye változik az élet, változnak az emberek, ez alól én sem vagyok kivétel. Szépen lassan elkezdett javulni a tojás- és tejallergiám, én pedig elkezdtem visszaépíteni ezeket az alapanyagokat a mindennapi étkezésembe. De ez ugye már kicsit sem vegán...

Szóval adott volt a kérdés: hogy lehet egy "vegán" nevű blogot lakto-ovo vegetáriánussá alakítani? Mert ugye aki olvas, az úgyis tudja, de aki erre téved, azzal mi lesz?

Őszintén bevallom, fogalmam sincs, ezért első lépésként jelölni fogom a receptek mellett hogy milyen vegetáriánus irányzatot követők számára ideális.

Remélem azért így is akad majd egy-két olvasóm!

1 megjegyzés:

harmony írta...

szia. egy már biztosan akad:) én személy szerint nagyon várom a recepteket...