2008. június 26., csütörtök

Málnás turmix


A minap ellátogattam Szeged egyetlen vegetáriánus éttermébe, ahol olyan mennyei szójatejes turmixot ittam, hogy másnap mindenképpen vissza kellett mennem és inni még egy pohárral... Innen jött az ötlet, hogy reggelire turmixot készítsek. Hisz egy fülledt, meleg nyári napon nincs más ami jobban esne egy frissítő turmixnál! Csak egy turmixgép, néhány hozzávaló és pár perc szükséges és mindenkit elvarázsol az eredmény: a nyár ízei jeges változatban!

Hozzávalók:

- egy marék friss málna (megmosva!)

- egy fél csomag vaníliás cukor (még jobb ha van nádcukor és vanília aroma, de nekem sajnos most épp elfogyott)

- jég (csak az erős turmixgépek képesek elbánni a jéggel, úgyhogy vigyázzunk, nehogy tönkretegyük a gépet)

- néhány kanál szójatejpor (helyette használhatunk dobozos szójatejet is, bár én ezt a fajtát jobban szeretem mert olcsóbb és szabályozhatom, hogy milyen sűrű tejet szeretnék)

- egy kis víz

Semmi más dolgunk nincs, mint bepakolni a hozzávalókat a turmixgépbe és jöhet a turmixolás! A málna helyett használhatunk gyakorlatilag bármilyen gyümölcsöt: epret, banánt, bogyós gyümölcsöket, amit csak szeretnénk!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: