2009. május 29., péntek

Kiflik (vagy inkább zsemlék???)


Mostanában nem nagyon jelentkeztem. Ennek elsősorban persze az az oka, hogy egy hónapon belül (ha minden a terv szerint halad) befejezem az egyetemet és most épp a komplex vizsgáimra készülök. Emellett pedig Pestről szervezem a nyári esküvőnket ami Szegeden lesz, így ez nem kis feladatot jelent. Azt már talán említenem se kell, hogy mivel végezni fogok, jelenleg az álláskeresők táborát gyarapítom... Szóval egy kicsit sűrű az életem.

De azért persze szoktam főzni, bár nem túl gyakran és általában régi, megszokott ételeket. A probléma inkább az, hogy az esetek többségében a főzést gyors ebéd követi, így nincs alkalmam lefényképezni a végeredményt. Így jártam Ági paradicsomos kenyerével is, ami akkora sikert aratott, hogy hihetetlenül gyorsan elfogyott a fél adag amit készítettem. Néhány napja azonban sort kerítettem rá és kipróbáltam egy másik receptet is, amit Limara blogjában olvastam.

Szépen lassan kezdek rászokni, hogy a kenyérsűtőben csak dagasztom a kenyeret és sütés előtt átteszem egy sütőzacskóban. Így, sütőben sütve sokkal fnomabb a héja és puha a belseje. Ráadásul igazi kenyér formája is lesz.

Mivel a recepten semmit nem változtattam, nem másolom ide, itt elolvashatjátok! Szívből ajánlom mindenkinek és köszönöm Limarának!

Nincsenek megjegyzések: