2008. november 9., vasárnap

Levelet hozott a posta...


Megérkezett!!! Már nagyon vártam rá...

Aki esetleg nem tudná, miről is beszélek, annak beszámolok. Két héttel ezelőtt Sylvia játékot hirdetett, melynek nyereménye egy Good Food magazin volt egyenesen Írországból! A feladvány: három kép volt melyeken azt kellett kitalálni, hogy miből készült az étel. Én voltam az a szerencsés aki megnyerte ezt a játékot és ennek az eredményét kaphattam néhány napja kézhez!

Ezúton is szeretném még egyszer nagyon-nagyon megköszönni!!!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez egy nagyon jó szám volt!! Hemzseg a cetliktől nálam :-)
ui. örülök, hogy ízlett a Tatin torta!!
Niki

Anett írta...

Niki!

Az igazság az, hogy én se tudok betelni vele...

A torta pedig valóban nagyon finom!!!

Sylvia írta...

Valaki itt nagyon örül a kis packomnak :)
Süss-főzz belőle minél több finomságot!
Megszereztem az újabb számot is ajándék naptárral, pár nap múlva új játék következik :D